Hvad en engrosleverandør forventer fra dig – hvordan til at bede om distributør konti

Du ville ikke tænke på at gå til en jobsamtale uforberedt — du ville aldrig blive kaldt tilbage. Endnu tilgang mange eBiz ejere grossister og producenter uden nogen forberedelse overhovedet. Du nødt til at indse det koster en producent tid og penge til at oprette en konto. Hvis du synes som du ikke vil være en rentabel distributør, vil de sandsynligvis gøre dig. Siger fabrikanten Charlie Hall, ejer af Charlie’s Woodshop, “Jeg bruger en masse tid bidrager [onlineforhandlere] komme i gang med mit produkt, men de kan ikke gå nogen steder [hvis] de ikke laver det opfølgende arbejde.”

At give det rette indtryk kan være forskellen mellem at få en flad ud “Nej” og begynder en sund forretningsforhold. Hvad er den rigtige måde at stille en grossist for en konto?

Være professionel

De ønsker at se, hvordan du vil repræsentere deres produkter.

1. check din præsentation — din grammatik, din tegnsætning, din kapitalisering. Næsten ethvert skriftligt program kommer med en stavekontrol – bruge det. Hvis din e-mail ser ud som om det var skrevet af en første-grader, vil en grossist tror du enten doven eller inkompetente. Siger Hall, “disse er små områder, der fortæller mig, om jeg ønsker at gøre forretninger med [en detailhandler]… [Hvis] de ikke laver alt arbejdet… de er sidste på listen.”

2. give dem alle relevante oplysninger:

• Omfatte dit fulde navn, firmanavn, gade og postadresse, og kontaktoplysninger.

• Omfatter din skat id’er: uden disse numre, ingen legitime grossist vil give dig nogen form for oplysninger. De har brug for disse tal til at kontrollere, du er en juridisk virksomhed og de lovligt kan sælge til dig uden opladning du skatter. I staten producenter må din stat skatte-ID, og out-of-state producenter må dit federal tax ID.

Vær forberedt på

1. gøre din forskning først.

Eneste tilgang virksomheder du har studeret og føler, at du gerne vil arbejde med. Ikke sende masse e-mails søger oplysninger og regnskaber. Selv hvis du bruger en e-mail-skabelon, sende hver enkelt individuelt. Hvis en grossist ser flere adresser i din e-mail, vil de gå ud fra du er fiskeri og kan ikke engang gider at reagere.

Læs op på en virksomhed, før du anmode dem noget info. Kig på deres hjemmesider og politikker. Spørgen i dine e-mails, der kunne besvares ved at læse deres FAQ side sender en besked, at du ikke er en alvorlig professionel.

2. forstå hvad de kan forvente ud af jeres forhold.

En grossist er din leverandør, ikke din business coach. De har begrænset tid og arbejdskraft, så ikke forvente dem til at holde din hånd og rådgive dig om hvordan man bedst til at køre din eBiz, optimere dit websted, eller forbedre din trafik. De ikke er der til at besvare spørgsmål, du burde være forsker på din egen tid.

Ikke alle grossist vil tage nye konti, og ikke hver leverandør vil være villige til at arbejde med hjemme-baserede virksomheder. Men mange er, og ved at være professionel og forberedt, kan du i høj grad øge din succes med dem.

Skriv et svar